torsdag 27 augusti 2015

Nya tag.

Hejsan hoppsan! Oj vad det är länge seden jag skrev något här. Har inte haft den där lusten att blogga, men nu tar vi nya tag. Ett helt sommarlov har flugit iväg och skolan har börjat. Har hunnit med både det ena och det andra. Har varit på läger, både som deltagare och ledare, målat ett traktorgarage och bara tagit det lugnt. Sedan har jag förstås ätit glass och simmat nån enstaka gång, eller doppat mig beroende på hur man ser på saken. 

I skolan har vi börjat med yllejackan. Min gamla yllejacka håller på att bli för liten så det passar perfekt. Dessutom är det ju extra roligt när jag får designa den precis så som jag vill ha den. Om ett par veckor blir det LiA (praktik) och jag har ingen aning om vart jag ska fara. Det finns ju alla möjligheter, kan ju fara vart som helst i världen om jag riktigt vill och vågar. 

Mamma håller på och gör om i lillebrors rum, blir nästan lite avundsjuk. Det är inte så länge sen hon lagade om i mitt rum, men skulle ändå vilja göra lite små piff. Sen borde jag sortera ur mitt klädskåp, som är en ända röra. Har så mycket kläder som jag inte använder och som tar upp onödig plats.

Här kommer en bild med lite äppelblom från i våras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar