fredag 9 oktober 2015

Cupcakes som plåster på såret.

Superskönt med fredag och dessutom är det ju höstlov nu. Får se vad jag hittar på för roligt. Jag tar dock höstlov på riktigt först på tisdag. För jag ska vara vid Risako på måndag. Så att jag får rätt antal timmar till LiA:n. Heidi som äger Risako for nämligen till Uleåborg på en hantverkarmässa. Så jag har varit i skolan och sytt på min yllekappa hela dagen. Blev nästan färdig, ska bara sy fast knapparna här hemma. Dyker garanterat upp några bilder på den färdiga produkten i helgen. 

Igår kväll när jag kom hem från kör möttes jag av en gråtande lillasyster. Hon ville ha glass, men vi hade ingen glass i frysen. Så det slutade med att hon och jag bakade cupcakes som plåster på såret. Här kommer lite bilder på gårdagens kreationer och mor fick även leka lite modell.   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar