söndag 4 september 2016

Tistlar kan också vara vackra

Två månader har gått utan ett endaste inlägg här. "Long time no see". För er som inte sett mig i verkligheten under den tiden. Så kan jag säga att jag nuförtiden har pannlugg. Hade pannlugg när jag var liten men har inte haft det sedan dess. Hela grejen var ganska spontan egentligen, vilket inte alls är likt mig. Jag såg på bilder på Pinterest och bestämde mig för att klippa pannlugg. Bokade en frisörtid till följande dag. Nu har jag haft luggen i mer än en månad och jag är supernöjd. Älskar den och karaktären den ger mig. Tänk att ett ansikte kan ändra så mycket bara av en lugg.

Igår var jag med David på lite shopping. Så jag är härmed ägare till en hatt. Gillar den såå mycket! Här kommer dagens outfit och lite bilder på Tistlar. Ogräs kan också vara vackert.

Godnatt från mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar