lördag 1 oktober 2016

Läderskor & basker

I torsdags var vi med klassen på studiebesök till en skobutik. Vi håller på och pratar om olika sorters läder i skolan, så vi skulle kolla in utbudet av läderskor nu i höst. Jag fastnade snabbt för ett par bruna läderskor av märket Vagabond. Kan man vara förälskad i ett par skor? Det hela slutade i alla fall med att jag gick och köpte skorna efter skolan. Köpte även en burk skokräm utan färg. Så det blev lite skovård när jag kom hem. Jag ska minsann vårda dem väl. Jag älskar skor och tycker inte att man kan ha för många par. Ett par skor kan förändra en outfit så mycket. 

Här kommer gårdagens höstoutfit. Basker är även något jag börjat tycka om i höst. Äger för tillfället två stycken, som jag fått av farmor eftersom hon inte använder dem mera. 

Senare idag kommer det upp ett inlägg om höstens nagellackstrender. Så om det intresserar dig är det bara att hålla ögonen öppna.    





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar