lördag 7 mars 2015

Bon appetit!


Hejsan hoppsan! Här kommer lite bilder på maten jag gjorde igår. Jag kan dock säga att jag inte är någon mästerkock, vet ju knappt hur man kokar makaroner (haha...piiinsamt). Okej det där var kanske lite att överdriva. Men perfektionist som jag är så vill jag ju alltid att det ska bli bra och eftersom jag skulle laga mat för en gångs skull, så kunde jag ju lika gärna satsa lite tid på det.

Hade länge funderat på att jag skulle vilja prova på att göra hasselbackspotatis, så det var det enda jag hade i tankarna. Jag tänkte liksom "hur svårt kan det vara?". Dock så hade jag ingen aning om vad jag skulle laga för sås och kött, men det var ju bara att fråga min far (mästerkock som han är). 

Så här har ni mina hasselbackspotatisar med grisinnerfilé, balsamicosås och sallad.
Bon appetit! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar