fredag 13 mars 2015

Med vinden i håret.


Hejsan hoppsan! Då var det mitt i allt fredag igen. Men det är väl bara att le och vara tacksam för. Jag menar vad vore veckorna utan helg. 

Den här veckan har väl varit som alla andra veckor antar jag. Undantaget är väl eventuellt det fina vårvädret. Ååå vad jag gillar våren. När allt börjar vakna till liv igen. Det är ju bara för underbart, det märks direkt på humöret. Man blir så mycket gladare. Lyckan är total!

Igår var jag på föreläsning med Mia Törnblom, som levererade igen. Alltså hon är så bra på det hon gör! Hon pratade om självkänsla och att vi ska berömma oss själva när vi gjort något bra. Det kan vara precis vad som helst. Men kom ihåg att stanna upp ibland, klappa er på axeln och ge er själva lite beröm. För det är ni värda.

Nu ska jag bjuda på lite bilder, som jag tog här om dagen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar