lördag 31 december 2016

Bildbomb 2016

Här kommer en bildbomb från det gångna året. Har hunnit med en hel del. Färgade mina hårtoppar ljusare i början av året. Fyllde 18 år i april och fick körkort. I våras var jag tre veckor på praktik i Sverige, med Bea Szenfeld när det var Eurovision Song Contest. På sommaren jobbade jag på gravgård, i grishus, som sömmerska och var ledare på konfirmationsläger. I slutet av sommaren klippte jag pannlugg. Påbörjade sedan mitt sista år i Optima, på klädsömmarlinjen. Skrev studentexamen i engelska. Körde upp till Ylläs med David, där vi vandrade och cyklade. Köpte min första industrisymaskin. Var lucia i Optima för andra gången. Tog sånglektioner hela hösten. Sydde fem klänningar. Har lärt känna en massa nya människor. Och har så klart umgåtts med familj och vänner. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar