lördag 7 januari 2017

Snabba frågor

Här kommer några snabba frågor, eftersom jag vet att folk tycker om att veta onödiga fakta om andra. För det hjälper oss förstå oss på en människa och hennes personlighet. 

Hur många kuddar har du i din säng? Jag har fem kuddar, varav två är sådana som jag sover med.

Vad gör du när du är ensam hemma? Sjunger och dansar eller njuter av ensamheten och lugnet. 

Tycker du om kaffe? Absolut, men jag dricker det inte varje dag. 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror på. Här hemma går jag ofta barfota, eftersom vi har golvvärme. Nu när det är lite kyligare älskar jag stickade sockor. Men så älskar jag även skor och tycker inte att man kan ha för många par skor (okej, klart man kan ha för många, men jag har inte det ännu). Skor kan förändra en outfit så mycket, så då är det bra att ha många par. 

Tv-serier som du sett/brukar se på. Friends, 90210, One tree hill och Gossip Girl har jag sett ut. För tillfället gillar jag Melrose Place, New Girl, Modern Family, Suits och Unce upon a time

Vad har du närmast dig nu som är rött? Har röda Marimekko sängkläder.

Läser du mycket böcker? Nej, har aldrig varit speciellt förtjust i att sitta och läsa böcker.

Vad lyssnar du på just nu? Inget, vilket är ganska olikt mig. Det är alltid någon som har på musik hemma hos oss. Men när jag städade i köket för en stund sedan lyssnade jag på Noah Cyrus - Make me (cry) och Almost Famous.

Vad har du ätit idag? Potatissallad med medvurst i. Har även snaskat godis, för här kör vi med lördagsgodis.

Vilken är din bästa egenskap? Det är nog min kreativa sida. Älskar att göra saker med händerna, som att baka, sticka, virka, sy och rita.

Är du social? Njaä, svår fråga. Är ganska blyg och pratar inte så mycket med folk jag inte känner. Men om man lär känna mig öppnar jag upp och är ganska personlig. Min spralliga sida kommer bara fram bland folk jag känner bra och känner mig trygg med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar