söndag 14 april 2019

Bloggen är tillbaka!

Bloggen är äntligen tillbaka! Jag har haft en lång paus, men nu när våren är på gång fick jag tillbaka min inspiration. Förnyade utseendet på bloggen för någon vecka sedan, så nu känns den väldigt vårlig och färgsprakande. Precis som min stil är just nu. Tänker att jag kör ett liknande koncept som innan, men lite mindre spretigt. 

Det blir helt enkelt sådant jag själv skulle vilja se eller läsa. Tänker mig lite stil, lite kreativt skapande, lite kreativa foton, lite vardag och skola, lite vad jag inspireras av och annat gott och blandat. Jag hoppas ni vill följa med bloggen och att ni kommer bli inspirerade!

Hatten på bilden är en av de första hattarna jag gjorde i höstas när jag började studera till modist. En modist är alltså en som tillverkar damhattar. Ett yrke som är rätt så ovanligt idag, men som många inte vet att det fortfarande existerar. 

Välkommen till min värld! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar